یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشکذر، شهروند ربوده شده پس از ۵۷ روز از چنگال گروگانگیرها آزاد شد و به دامان خانواده خود بازگشت.

به گزارش یزدفردا: سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در رابطه با این خبر تصریح کرد: به دنبال مراجعه و اعلام شکایت خانواده‌ای در شهرستان اشکذر مبنی بر این که یکی از اعضای آن خانواده از منزل خارج شده و تاکنون بازنگشته، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد این فرد به علت اختلافات شخصی توسط افرادی ربوده و به استان‌های شرقی کشور انتقال داده شده است.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشکذر و انجام تحقیقات فنی و تخصصی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده، فرد گروگان پس از ۵۷ روز، آزاد و صحیح و سالم به آغوش خانواده خود بازگشت.

سردار بهدانی‌فرد یادآور شد: تلاش شبانه روزی و بی وقفه ماموران پلیس آگاهی و همچنین حمایت دستگاه قضا به ویژه دادستان شهرستان اشکذر باعث به نتیجه رسیدن پرونده و بازگشت این شهروند به دامان خانواده شد، قدردانی مردم را به همراه داشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا